Rozmiar czcionki: 

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Błąd
  • Nieudane wczytanie danych z kanału informacyjnego.
Reklama
Bezpieczny kierowca

Zostańcie w domach!

NArodowy Eksperyment Bezpieczeństwa

By w pierwszy wakacyjny weekend tj. 24-26 czerwca nikt nie zginął w wypadkach, wszyscy użytkownicy dróg muszą zachowywać się racjonalnie. Dlatego do tych, którzy nie zamierzają dostosować się do zasad bezpieczeństwa, apelujemy: "Zostańcie w domach!".

Więcej…
 

Po raz drugi rusza Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa

Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa

60 tys. osób poparło w 2010 r. ideę bezpiecznych zachowań na polskich drogach. W tym roku walczymy, by poprawić ten wynik! Od 30 maja br. na stronie www.weekendbezofiar.pl będzie można zadeklarować bezpieczną jazdę i włączyć się w ten sposób w Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa.

Więcej…
 

Czy Twoje dziecko jest bezpieczne w aucie?

Narodowy Eksperyment BezpieczeństwaCzy wiesz jak zapewnić bezpieczeństwo Twojego dziecka w samochodzie. Być może Twoje auto jest fabrycznie wyposażone w elementy podnoszące bezpieczeństwo dzieci podczas podróży, ale nie wiesz jak z nich korzystać? Na te pytania znajdziesz odpowiedź już w najbliższą niedzielę w Warszawie w Parku Szymańskiego.

5 czerwca br. w godzinach 10.00- 19.00 odbędzie się rodzinny piknik "Bezpieczne dziecko w podróży i na drodze". Wejście na od ul. Elekcyjnej. Wstęp wolny.

Więcej…
 

Mobilny system informacji drogowej

Narodowy Eksperyment BezpieczeństwaNarodowy Eksperyment Bezpieczeństwa uruchamia system mobilnej informacji drogowej dla osób podróżujących samochodami w pierwszy weekend wakacji. Od 24 do 26 czerwca br. na telefony komórkowe będziemy rozsyłać raporty o aktualnej sytuacji na drogach krajowych. Chcemy, aby wakacyjne podróże odbywały się płynnie i bez zakłóceń, a tym samym bezpiecznie!

Więcej…
 

Pikniki edukacyjne w ramach Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa

Narodowy Eksperyment BezpieczeństwaWypadek na drodze. W pojeździe znajdują się dwie przytomne osoby. Są zakleszczone w samochodzie. Jeden z kierowców jest ciężko ranny. Wychodzi jednak z auta o własnych siłach i kładzie się na jezdni skarżąc się na ból w klatce piersiowej. Ma krwawiącą ranę głowy. W kolejnym pojeździe znajduje się ranna kobieta. Wydostaje się z wraku, ale jest w szoku i wpada w panikę krzycząc do zgromadzonych, by ratowali jej życie.

Więcej…
 


Strona 6 z 15

Więcej artykułów:

Film promujący numer 112

Bądź na bieżąco: Zapisz się na newsletter!Subskrybuj RSS!znamibezpiecznie na facebooku!znamibezpiecznie na youtube!

Szkolenie e-learning

busyLoading...

Partnerzy

Czy wiesz, że...

Najnowsze badania przeprowadzone przez naukowców z Peninsula College of Medicine & Dentistry (PCMD) w Wielkiej Brytanii wydają się popierać tezę, że kontrola ciśnienia tętniczego powinna być wykonywana na obu rękach.

Choć zgodnie z obowiązującymi wytycznymi ciśnienie powinno być mierzone na obu rękach, ankiety przeprowadzone wśród lekarzy ujawniły, że nie robią oni tego zbyt często. 
"Nasze wyniki wskazują, że różnica pomiędzy ciśnieniem skurczowym na prawej i lewej ręce wynosząca 10 mmHg może pomóc w identyfikacji pacjentów z grupy ryzyka, którzy wymagają dalszej oceny stanu naczyń krwionośnych" - powiedział dr Christopher Clark, prowadzący badania. Różnicę tę naukowcy wiążą z chorobami naczyń obwodowych. Przebiegają one zwykle bezobjawowo, ale mogą prowadzić do zwężenia lub niedrożności tętnic. Natomiast rozbieżność wynosząca 15 mmHg może świadczyć o ryzyku chorób naczyń mózgowych, a także o zwiększonym o 70 proc. ryzyku zgonu z powodu chorób układu krążenia. Nie jest przy tym istotne, na której ręce wartość ciśnienia jest wyższa. 

Źródło: Lancet 2012, doi:10.1016/S0140-6736(11)61710-8.

Akademia Pierwszej Pomocy szkolenia Częstochowa

Sklep apteczki instrukcja pierwszej pomocy

STaC obsługa BHP Częstochowa

Blog Redaktora Naczelnego

Bezpieczny kierowca - pliki

Europejska Karta Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego


Szkolenia z pierwszej pomocy  |   Obsługa i szkolenia BHP Częstochowa
kontakt