Rozmiar czcionki: 

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Reklama
Start Bezpiecznie na co dzień Aktualności Już 10 tys. Polaków poparło ideę Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa

Już 10 tys. Polaków poparło ideę Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa

 

Narodowy Eksperyment BezpieczeństwaJuż 10 tys. Polaków poparło ideę Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa ?Weekend bez Ofiar?. Ruszyła kampania promująca akcję w telewizji i radiu. Do realizacji spotów reklamowych włączył się Mietek Szcześniak udostępniając swoją piosenkę ?No co Ty na to??.

Po raz pierwszy w Polsce akcja promująca bezpieczeństwo drogowe skupia się na budowaniu narodowej wspólnoty tych wszystkich, którzy chcą, by na naszych drogach ginęło mniej osób. Organizatorzy o poparcie apelują do każdego: instytucji publicznych, mediów, ale również użytkowników dróg ? kierowców, pasażerów, pieszych czy rowerzystów.

Do udziału w Narodowym Eksperymencie Bezpieczeństwa przekonywać mają reklamy, które od wczoraj emitowane są w ogólnopolskich telewizjach. Są one równie niestandardowe, jak koncept całego przedsięwzięcia. Spoty nie emanują tragedią, nie straszą, nie ma w nich krwawych scen. Utrzymano je w radosnej atmosferze panującej w okresie urlopów, czasami są wręcz humorystyczne.

W reklamach zobaczymy kierowców, którym jazda samochodem sprawia prawdziwą przyjemność: będą osoby, które dopiero co odebrały prawo jazdy i ci, których staż za kierownicą jest kilkudziesięcioletni. Motywem przewodnim wszystkich spotów jest pełen pozytywnej energii utwór ?No co Ty na to?? autorstwa i w wykonaniu Mietka Szcześniaka. Artysta społecznie poparł akcję i przekazał prawa do wykorzystania utworu w kampanii promocyjnej. Zanim jeszcze wystartowała kampania telewizyjna, ideę Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa poparło ponad 10 tys. Polaków.

Do akcji przystąpili składając swój podpis na stronie www.WeekendBezOfiar.pl, wysyłając SMS pod numer 70567 lub stając się fanami profilu na facebooku. W promocję przedsięwzięcia zaangażowało się też przeszło 50 ogólnopolskich i regionalnych mediów. Organizatorem Narodowego Eksperymentu Bezpieczeństwa ?Weekend bez Ofiar? jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

Partnerami przedsięwzięcia są Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Komenda Główna Policji, Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej, Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, Główny Inspektorat Transportu Drogowego. Honorowy patronat nad akcją objął Minister Infrastruktury Cezary Grabarczyk. W promocji idei przedsięwzięcia i popularyzacji materiałów edukacyjnych pomagają media ogólnopolskie i regionalne.

 

Więcej artykułów:

Film promujący numer 112

Bądź na bieżąco: Zapisz się na newsletter!Subskrybuj RSS!znamibezpiecznie na facebooku!znamibezpiecznie na youtube!

Szkolenie e-learning

busyLoading...

Partnerzy

Czy wiesz, że...

Aspiryna przyjmowana w niewielkiej dawce zapobiega rakowi i zmniejsza ryzyko przerzutów - informuje pismo The Lancet". Trzy nowe badania po raz kolejny wskazują na przeciwnowotworowe działanie aspiryny. Wbrew wcześniejszym analizom, które wskazywały na ochronne działanie aspiryny dopiero po 10 latach jej przyjmowania, prof. Peter Rothwell z Oxford University (W. Brytania) wykazał, że taki efekt może wystąpić już po trzech lub pięciu latach. Tak wynika z analizy 51 badań obejmujących ponad 77 000 pacjentów. Co więcej, wydaje się, że aspiryna zapobiega przerzutom nowotworów.

Więcej …

Akademia Pierwszej Pomocy szkolenia Częstochowa

Sklep apteczki instrukcja pierwszej pomocy

STaC obsługa BHP Częstochowa

Europejska Karta Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego


Szkolenia z pierwszej pomocy  |   Obsługa i szkolenia BHP Częstochowa
kontakt